فروشگاه اینترنتی متا بوک

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشته‌ی رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی است. این کتاب اثری خلاقانه در دسته‌ی خودیاری است که در قالب داستان ارا‌ئه شده است. موضوع اصلی کتاب همان‌طور که از عنوانش پیداست، ارزش سحرخیزی و مزایای آن است. نویسنده کوشیده در داستان خود نقش این عادت نیکو در موفقیت را شرح داده و در کنار آن راهکارهایی عملی را برای پیوستن به باشگاه پنج صبحی‌ها پیشنهاد دهد. این کتاب خوانندگان بسیاری را از سراسر جهان به خود کشاند و به ده‌ها زبان ترجمه شد.

 

روایت اصلی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها با یک روایت اصلی شروع می‌شود که رابین شارما در حین روایت، درس‌ها و نکات مهم خودش را به مخاطب یادآوری می‌کند. در داستان ما سه شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کنند که این سه شخصیت، یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جستجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق هستند. این سه نفر در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. در این سمینار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که سر صحبت بین این سه نفر باز شود. این صحبت مقدمه را برای ارتباط بین این سه نفر فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر موفق وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنه تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد که رمز موفقیت خودش را به آن‌ها بگوید.

مسیری که داستان طی می‌کند، بسیار جالب است. فرد موفق به هیچ عنوان رمز را کف دست آن‌ها نمی‌گذارد. بلکه آن‌ها را چند روزی به جزیره خودش دعوت می‌کند و به همراه آن‌ها سفری طولانی را در پیش می‌گیرد. هر جای این سفر پر از نکته و رمز و راز است که با خواندن کتاب باشگاه 5 صبحی ها می‌توانید به این نکات ارزنده پی ببرید. یکی از جالب‌ترین جملاتی که در کتاب مطرح می‌شود، این است که:

بسیاری از افراد آرزو می‌کنند که اتفاقات شگفت انگیزی برایشان رقم بخورد اما افراد موفق و برجسته یاد گرفته‌اند که خوشان این اتفاقات را رقم بزنند.

داستان کتاب باشگاه پنج صبحی ها به گونه‌ای است که این دو فرد کنجکاو و جستجوگر (کارآفرین افسرده و هنرمند درمانده) یاد می‌گیرند هر روز رأس ساعت پنج صبح بیدار شوند و از معجزه این ساعت از شبانه روز بهره‌مند شوند. تمامی تعالیم این میلیاردر به شرطی ارائه می‌شود که این دو نفر ساعت پنج از خواب بیدار شوند. دلیلی که میلیاردر دانا برای این کار بیان می‌کند این است که:

مغز شما در ساعت پنج صبح در یک وضعیت بسیار ایده‌آل قرار  دارد و می‌توانید با بهره گرفتن از خلوت و آرامش این ساعت، همچون یک فرد نخبه و برجسته عمل کنید.

در ادامه این بخش از مقاله تلاش می‌کنیم به بهترین و مهم‌ترین درس‌هایی که میلیاردر در طول روزهای آموزش به کارآفرین و هنرمند یاد می‌دهد بپردازیم. این درس‌ها به قدری اهمیت دارد که می‌تواند زندگی آدمی را متحول کند. کتاب باشگاه 5 صبحی ها یک معجزه واقعی برای کسانی است که تمایل دارند طعم موفقیت واقعی را بچشند و معنای آن را درک کنند.

 

درباره نویسنده کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها رابین شارما:

رابین شارما در سال 1965 میلادی چشم به جهان گشود.

وی علاوه بر نویسندگی سخنران انگیزشی نیز می‌باشد.

او محبوبیتش را از کتاب راهبی که فراریش را فروخت به دست آورد.

شارما از سن 25 سالگی به بعد شروع به نویسندگی کرد و تا قبل از آن اورا به عنوان یک وکیل دادگستری میشناختند.

شارما در سن 25 سالگی و در سال 1994 میلادی اولین کتابش را به پایان رساند و منتشر کرد. او تا کنون 12 کتاب منتشر کرده است.

 

شما هم به باشگاه سحرخیزان بپیوندید

کتاب باشگاه پنج صبحی ها از آن دسته کتاب‌هایی نیست که بتوان ساده از آن گذشت. این کتاب در دل خود نکات ارزشمند و بی‌نظیری را دارد که باعث می‌شود مخاطب مسحور شود. در صورتی که این کتاب را به صورت کامل مطالعه کنید و درس‌های آن را به کار ببندید مطمئن باشید که شما هم به باشگاه سحرخیزان اضافه می‌شوید و از قدرت جادویی صبح بهترین بهره ممکن را خواهید برد.

مطالعه این دو کتاب در کنار هم می‌توانید عزم و اراده شما برای سحرخیزی و افزایش بهره‌وری را چندین برابر کند. نظر شما در مورد مطالب و مفاهیم کتاب باشگاه 5 صبحی ها چیست؟ آیا مفاهیم این کتاب را واقعا می‌توان به کار بست و از آن بهره برد؟ تجربه شخصی شما در مورد سحرخیزی چیست؟ به رشد و پیشرفت شما کمک می‌کند؟ تاکنون با سحرخیزی چه منافعی نصیبتان شده است؟ چه راهکارهایی برای سحرخیزی سراغ دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دانلود نسخه pdf کتاب باشگاه پنج صبحی ها

همین حالا می‌توانید نسخه pdf این خلاصه کتاب را دانلود کنید تا سر فرصت آن را مطالعه کنید و با مطالب ارزشمند آن آشنا شوید. برای دانلود pdf، بر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متاسفم! شما مجاز به کپی کردنش نیستی

شاه راه مدرن ورود به دنیای کتاب

دسته بندی ها

مساله این نیست که خرید کتاب چقدر گرون تموم میشه، مساله اینه که اگر کتاب نخونی چقدر برات گرون تموم میشه!