فروشگاه اینترنتی متا بوک

بهترین کتاب های آموزش سئو + معرفی سئو

سلام خوش اومدید به مقاله بهترین کتاب های آموزش سئو. توی این مقاله میخوام شمارو با چندتا از کتاب های آموزش سئو آشنا کنم و در کنار اون شمارو با سئو اشنا خواهم کرد.

خب بهتره که اول بدونیم سئو چیه و چگونه میشه ازش کسب درآمد کرد.

سئو یعنی چی؟ بهترین کتاب های آموزش سئو

سئو یعنی چی؟ 

سئو به زبان ساده یعنی بهینه سازی یک سایت برای موتور جستجوی گوگل. ما توی سئو میایم یکسری کارهایی رو انجام میدیم که سایت مارو گوگل بیشتر توی نتایج نشون بده و در نهایت برای رتبه یک گوگل نزدیک تر بشیم و خط یک گوگل رو بگیریم. ما توی سئو کلا سه نوع سئو داریم! سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری.

سئو کلاه سفید یعنی چی؟

ما توی سئو کلاه سفید میایم از تمامی الگوریتم های گوگل پیروی میکنیم و تمامی قانون های این الگوریتم ها را رعایت میکنیم.

سئو کلاه خاکستری یعنی چی؟

ما توی سئو کلاه خاکستری از تمامی قوانین و الگوریتم های گوگل اطاعت میکنیم ولی یکسری هارو که گوگل نمیتونه تشخیص بده رو زیرپا میزاریم .

سئو کلاه سیاه یعنی چی؟

ما توی سئو کلاه سیاه تمامی قوانین گوگل رو زیرپا میزاریم و از همه چی بیش از حد استفاده میکنیم و زمانی که گوگل میفهمه میزنه سایت مارو از نتایجش حدف میکنه.

الگوریتم های گوگل و سئو چیست؟

الگوریتم های گوگل در واقع یکسری قانون هایی هستن که توسط گوگل و اشخاص معروف سئو درست شده اند، مانند الگوریتم پاندا، الگوریتم E-A-T گوگل و… که اگر آن ها را رعایت کنیم سئو بهتری خواهیم داشت.

الگوریتم های گوگل و سئو

چگونه میتونیم آموزش سئو ببینیم و به درآمد برسیم؟

آموزش سئو یکی از مباحثی هست که امروزه خیلی ترند شده اشخاص معروفی مانند مهدی فاتحی فر در این حوزه خیلی حرفه ای هستند. مهدی فاتحی فر موسس سایت سئو لرن هست که بهترین آموزش سئو را در سئو لرن دارد. که میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش سئو – سئو لرن از این صفحه دیدن نمایید.

بهترین کتاب های آموزش سئو

در ادامه شمارو با بهترین کتاب های آموزش سئو معرفی خواهیم کرد همراه ما باشید…

کتاب MOZ

سایت MOZ کتابی را برای دوستداران سئو در سطح مبتدی در نظر گرفته است که مبانی سئو را توضیح می دهد و با این کتاب می توانید دانش خود را ارتقا دهید. این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده است، برای خواندن این کتاب باید انگلیسی خوب بلد باشید، نگارش این کتاب بسیار ساده و روان است که به راحتی می توانید آن را بخوانید. در ادامه به فصول این کتاب می پردازیم…

سرفصل ها

  1. (در مورد نحوه کار کرد موتور های جستجو)
  2. (نحوه تعامل مردم با موتورهای جستجو گوگل)
  3. (روش های بازاریابی از طریق موتورهای جستجو)
  4. (پایه طراحی و توسعه یک موتور جستجو)
  5. (در مورد کلمات کلیدی و جستجوی کلمات کلیدی)
  6. (چگونگی رتبه دهی در گوگل)

کتاب سفر به آینده سئو؛ ماجراجویی در اعماق گوگل

این کتاب توسط وبمستران ایرانی نوشته شده است و در مورد الگوریتم و آپدیت های گوگل هست که در کتاب های سئو پیشنهاد میشود.

کتاب سئو SEO Like I’m 5

این کتاب برای کسانی که به تازگی سئو را شروع کرده اند نیز توصیه می شود. نویسنده این کتاب سئو را به ساده ترین زبان نوشته و به طور کامل توضیح داده است.

کتاب سئو، سئو مرحله به مرحله SEO Step By Step

سئو مرحله به مرحله یکی دیگر از کتاب های سئو برای یادگیری اصول اولیه است. زبان این کتاب نیز انگلیسی است و خواندن این کتاب نیز توصیه می شود. در این کتاب در مورد موتورهای جستجو و الگوریتم ها از 0 تا 100 و در این کتاب در مورد هر چیزی که مربوط به سئو است به شما گفته شده است.

کتاب سئو، آموزش سئو برای همه

این کتاب توسط جی ادز نوشته شده است. برای آموزش سئو خوب است. این کتاب تمام استراتژی های موفقیت در سئو را آموزش می دهد. این کتاب، آموزش سئو صفر تا صد پوشش می دهد. این کتاب کامل به توضیح سئو و لینک سازی و تاثیر محتوای منحصر به فرد بر موتورهای جستجو می پردازد.

کتاب سئو برای وبلاگ نویسی SEO For Blogging

این کتاب بیشتر در مورد وبلاگ نویسی و سئو وبلاگ توضیح می دهد. این کتاب در مورد تحقیق کلمات کلیدی، معرفی ابزارهای سئو، دانستن اصطلاحات گوگل، ایجاد ترافیک برای یک سایت و … صحبت می کند.

کتاب سئو کلاه سیاه

این کتاب نیز توسط نویسندگان ایرانی نوشته شده است و به شما کمک می کند در نتیجه SERP گوگل در زمان کمتری به صفحه اول گوگل برسید. در کتاب از استراتژی های سئو کلاه سیاه استفاده شده است. وقتی سئو کلاه سیاه را انجام می دهید و علیه گوگل اقدام می کنید، وقتی گوگل متوجه شد سایت شما جریمه می شود.

کتاب بهینه کنید Optimize

با مطالعه این کتاب دیدی جامع از دنیای بهینه سازی سایت در گوگل خواهید داشت. کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار شما در گوگل فرقی نمی کند! این کتاب حاوی مطالب آموزشی بسیار مفید برای شماست و مطالعه آن توصیه می شود.

سخن آخر

توی این مقاله سعی کردیم شما را با سئو، بهتری کتاب های آموزش سئو ، و چگونه بتوانید سئو رو آموزش ببینید آشنا کنی. امیدوارم لذت برده باشید هرسوالی دارید قسمت نظرات بپرسید.

منبع: سئو لرن SEOLearn.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: متاسفم! شما مجاز به کپی کردنش نیستی

شاه راه مدرن ورود به دنیای کتاب

دسته بندی ها

مساله این نیست که خرید کتاب چقدر گرون تموم میشه، مساله اینه که اگر کتاب نخونی چقدر برات گرون تموم میشه!