فروشگاه اینترنتی متا بوک

کتاب اثر مرکب

تصویر شاخص
نویسنده

ناشر

مترجم

لطیف احمدپور, میلاد حیدری

سال چاپ

1394

تعداد صفحات

233

حجم

28 مگابایت

زبان

فارسی

سرنوشت چیزی‌ست که خودتان آن را می‎‌سازید. اگر می‌خواهید جاده‌ی موفقیت را برای خود هموار کنید، کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی راهگشای شما در این مسیر پر پیچ و خم است. کتابی که در حال حاضر در گروه پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

قوانین و مزایای استفاده

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت . در صورت وجود مشکل در دریافت فایل ها با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید .

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت فایل ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش

درباره کتاب اثر مرکب :

دارن هاردی در کتابش سعی کرده تا خواننده را با این واقعیت که قرار نیست یک‌شبه موفق، پول‌دار، لاغر و… شود. این کتاب درباره‌ی موفقیت است و آنچه برای دستیابی به موفقیت واقعاً لازم است. اگر واقع‌بین باشیم همه‌ی ما می‌دانیم که دستیابی به موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارند و صرفاً دانستن رازها موفقیت ما را به موفقیت نمی‌رساند.

ما دائم با ادعاهای مهیج و تبلیغاتی زیادی درباره‌ی پول‌دار شدن، خوش‌اندام شدن، جوان‌تر شدن، جذاب‌تر شدن و… بمباران می‌شویم و معمولاً همه‌ی آن‌ها ادعاهایی یک‌شبه با تلاش کم و پرداخت اندک هزینه‌ای هستند. این پیام‌های تبلیغاتی تکراری، احساس و درک ما را درباره‌ی آنچه که برای رسیدن به موفقیت لازم است، تحریف می‌کنند.

ما بینشمان را درباره‌ی اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری هستند، از دست داده‌ایم. نویسنده با سال‌ها تجربه و آزمون روش‌های مختلف تلاش کرده است تا در این کتاب شما را از آشفتگی ذهنی درباره‌ی رسیدن به موفقیت خارج کند و اصولی ساده را به شما بیاموزد تا با تمرکز کردن روی همان اصول و به کار بردن آنها در زندگی بتوانید به نتایجی پایدار و قابل سنجش برسید.

هاردی که خود سال‌هاست جزء سرآمدان حوزه‌ی موفقیت و پیشرفت فردی است و طی سال‌ها فعالیت خود در این زمینه با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلفی برخورد داشته است، در کتاب اثر مرکب مثال‌های متعددی از زندگی افراد و مشتریان مختلف را بیان می‌کند و بر اساس هرکدام موقعیت‌های مبتنی بر زندگی و نتایج واقعی را ارائه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به پیشرفت شخصی هستید این کتاب می‌تواند شروع خوبی باشد. هاردی این کتاب را بر اساس اصولی که شما را به موفقیت می‌رساند نوشته است. یکی از اصولی که روی آن تأکید دارد ایجاد تغییرات کوچک و انتخاب‌های درست در زندگی است.

مانند هر چیز دیگری در زندگی، هر کاری را تکرار کنید و بیشتر تمرین کنید در آن کار بهتر می‌شوید. نتایجی که توقع دارید در زندگی تجربه کنید نتیجه‌ی انتخاب‌های هوشمندانه و تکرار مداوم آن‌ها خواهد بود.

نویسنده معتقد است که برای هیچ کاری نباید عجله کنید. هیچ چیز یک‌شبه به دست نخواهد آمد. افراد زیادی برای رسیدن به تناسب اندام در باشگاه ثبت‌نام می‌کنند، لباس و لوازم مربوطه را خریداری می‌کنند ولی بعد از یک هفته همه چیز را کنار می‌گذارند.

در مقابل، هاردی ممکن است به شما بگوید که هر روز به مدت ده دقیقه ورزش کنید و سپس آن را به پانزده دقیقه افزایش دهید و پس از یک ماه زمان ورزش شما به سی دقیقه خواهد رسید.

هیچ‌گاه برای شروع کردن دیر نیست و مفاهیم و راهکارهای این کتاب بسیار ساده بوده و برای همه‌ی سنین قابل استفاده است. شما نیز می‌توانید همین حالا تصمیم بگیرید تا به سمت موفقیت قدم بردارید و برای این کار می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب شروع کنید.

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب:

جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
– جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون
– جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
– جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

 

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب:

– دارن هاردی به شما کمک می‌کند از پله‌های موفقیت دو تا یکی بالا بروید. این کتاب را بخرید، بخوانید و در کتابخانه‌تان داشته باشید. (جفری گیتومر، نویسنده کتاب دایره‌المعارف فروش و کتابچه قرمز فروش)

– اثر مرکب به شما این امکان را می‌دهد تا در رقابت‌ها پیروز شوید، بر چالش‌هایتان فائق آیید و زندگی‌ای را بسازید که سزاوارش هستید. (تی. هارو اکر، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز با عنوان اسرار ذهن ثروتمند)

– دارن هاردی در این کتاب یک فرمول کلیدی برای داشتن زندگی فوق‌العاده را به شما معرفی می‌کند. آن را بخوانید و از همه مهم‌تر، به آن عمل کنید. (جک کانفیلد، نویسنده کتاب اصول موفقیت: چگونه از جایگاه فعلی به جایگاه مطلوب خود برسی؟)

 

جملات برگزیده کتاب اثر مرکب:

  •  تفاوت بین تبدیل شدن به فرد پولدار، شاد و سالم با شخص ورشکسته، افسرده و بیمار تنها در تصمیماتی است که در طول زندگی‌شان اتخاذ می‌کنند.
  • این حقیقت را با عمق وجودتان بپذیرید که با انتخاب‌های خود، مادامی که مسئولیت شخصی آن‌ها را به عهده بگیرید، فردی آزاد هستید.
  •  زندگی شما محصول انتخاب‌های لحظه‌به‌لحظه شماست.
  •  با تلاش مستمر و کافی، هر رفتاری، خوب یا بد در طول زمان، خودآگاه خواهد شد.
  •  محرک‌ترین انتخاب‌ها، آن‌هایی هستند که با آن‌چه به‌عنوان هدف برای خود برمی‌گزینید و با ارزش‌های متعالی شما مطابقت داشته باشند. باید چیزی را بخواهید و بدانید چرا آن را می‌خواهید؛ در غیر این صورت به‌راحتی جا می‌زنید.

 

قسمتی از متن کتاب اثر مرکب :

آدمی باش که می‌تواند بگوید نه! این خوب نیست که بتوانی همیشه با جمعیت همرنگ شوی. فردی غیر معمول باش، فردی خارق‌العاده.

به روابط خودتان نگاهی بیاندازید و مطمئن شوید سه ساعت را با شخص سه دقیقه‌ای نمی‌گذرانید.

در زندگیتان آنچه را به دست خواهید آورد که بپذیرید و فکر کنید شایسته آن هستید!

نگاه کردن به خودتان به عنوان سخت‌ترین رقیبتان یکی از بهترین روش‌های چندین برابر کردن نتایج است.

اگر پیشرفتی را که دوست دارید داشته باشید، ندارید، اما توانایی آن را در خود حس می‌کنید، تنها به این دلیل است که اهدافتان را به روشنی تعریف نکرده‌اید

دانلود کتاب اثر مرکب | دارن هاردی ( بعد از خرید امکان دانلود وجود دارد )

دانلود کتاب اثر مرکب | دارن هاردی ( بعد از خرید امکان دانلود وجود دارد ) سرور دوم

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب اثر مرکب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اصلی 20,000 تومان بود.قیمت فعلی 13,410 تومان است.

تعداد
تاریخ انتشار: 2 دی 1401تعداد بازدید: 4327
پیشنهاد ما

کتاب هیچ‌ وقت دروغ نگو

قیمت اصلی 32,000 تومان بود.قیمت فعلی 16,800 تومان است.
5
20

کتاب آیین دوست یابی

قیمت اصلی 10,000 تومان بود.قیمت فعلی 7,500 تومان است.
4

کتاب بخش دی

قیمت اصلی 25,000 تومان بود.قیمت فعلی 11,800 تومان است.
163

کتاب تو کله‌ خر هستی! برو پیش، موفق می‌شوی

قیمت اصلی 22,500 تومان بود.قیمت فعلی 14,600 تومان است.
متا بوک

متا بوک

در تیم تولید محتوای متا بوک، در تلاش هستیم تا برگزیده ترین کتاب های الکترونیک و صوتی را برای شما فراهم کنیم

error: متاسفم! شما مجاز به کپی کردنش نیستی

شاه راه مدرن ورود به دنیای کتاب

دسته بندی ها

مساله این نیست که خرید کتاب چقدر گرون تموم میشه، مساله اینه که اگر کتاب نخونی چقدر برات گرون تموم میشه!